Na ką, tiek beliko ir bus nuimti visi smėlio maišai ir paaiškės kas yra kas. Bandymų itin nesekiau, bet bendras konsensusas yra, kad
1. RB
2. Ferrari
3. Mercedes
<...>
10. Williams
Vidurys gan stipriai neaiškus, Mclaren pirmuose bandymuose vos ne geriausiai atrodė, bet antruose pradėjo lįsti bėdos. Dabar FP1 ir FP2 atrodo ne tik techninės problemos, bet ir bendras greičio trūkumas. Daugiausiai bus išlošę Haas, kurie nuo dead last, panašu, kad gali būti net tarp stipresnių vidutiniokų ir reguliariai kovoti dėl taškų. Alpine irgi atrodo bus patobulėję, bet nepakankamai, kad galėtų normaliomis aplinkybėmis kovoti dėl podiumų. Tas pats vaizdas ir su Alfa Romeo, tik priedo jiems ir techninės problemos nesibaigia. Alpha Tauri ir Aston Martin, bandymuose buvo perdaug svyruojančios formos, kad būtų galima kažkokias išvadas pasidaryti. Aišku, čia vaizdas šiai akimirkai ir sezono eigoje viskas gali pasikeisti.
Žiūrint į viršų, neaišku ar labiau RB su Ferrari patobulėjo, ar Mercedes prišiko lovą. Žinoma, reiktų nepamiršti Mercedes tradicijų bandymuose po variklio gaubtu pakavoti bent kelis smėlio maišus, o po to piarintis kaip komanda puikiai padirbėjo, tarp FP3 ir Q surasdami dvi sekundes mašinoje. Obettačiau, kažkodėl nuojauta kužda, kad šiemet jie tikrai turi problemų, tiek iš to koks Hamilton nelaimingas, tiek iš jų porpoisingo, kuris gal panašiai su AT ekstremaliausias tarp visų komandų. Šiandien tiek kratėsi tiesiojoje, kad net mašinos dalis pametė. Ferrari akivaizdžiai priartėję prie RB, tiek lėtose dalyse mašina stabiliai atrodo, tiek PU patobulėjęs - FP2 vienintelė mašina su Ferrari PU ne top10 ir ją vairuoja Zhou.
Jei status quo toks ir išliks, sunkiai matyčiau ką nors metant iššūkį Vestappenui (Loois galės skųstis kaip Verstappen dominavimas atbaido fanus). Nors Leclerc ir laikomas vienu talentingiausių pilotų šiuo metu, su Verstappeno pernai demonstruota forma ir vairavimo stiliumi "arba pasitrauki arba crashinsim abu", kovoti dėl WCC gali būti misija neįmanoma. Bet, kad status quo išliks nesitikėčiau, Mercedes eilę metų laimėdavo mašinos tobulinimo sezono metu lenktynes, tai nematau priežasčių kodėl ir šiemet negalėtų išspręsti juos kamuojančių problemų. Bendrai, panašu, kad gali būti 3 komandos kurios reguliariai kovos dėl pergalių, kas jau yra pažanga, jei dar viena kita komanda prisijungtų prie kovos dėl podiumų, būtų išvis fantastika.
Kas liečia perėjimus, šiemet išties kaip niekad neįdomūs metai. Ferrari, RB, Alpine, AT, AM, Mclaren išvis jokių pasikeitimų. Turbūt vienintelis įdomesnis - Russell į Mercedes. Bičas greičio turi, bet įdomu ar pasiduos būti Hamiltono nr2. Iš pasisakymų viešoje erdvėje, panašu, kad būtų pasiryžęs būti ir nr3, bet kai yra toks full of himself, spėju, kad gali būti fejerverkų. Bottas (mušta korta) ir Zhou (biški greitesnis Mazepin tik kol kas neapsireiškęs kaip žmogus šūdas, ir pinigai kinų komuniagų, o ne rusų) į Alfa Romeo - nieko įdomaus. Albon, labiausiai overrated pastarųjų laikų pilotas, (ačiū Netflix atvedusiem ne itin gudrių žiūrovų armiją, kurie apie pilotus sprendžia iš jų instagramo) į Williams - nieko įdomaus. Haas čia labiausiai pasisekė su proga atsikratyti žmogaus šūdo, bet į vietą pasirinktas KMag
Būtų norėjęsi pamatyt kokį Ilott, tik kad jis jau Indycar kontraktą pasirašė, ar Piastri, čia įdomiau ar Alpine nepaleido, ar Haas nenorėjo konkurentam augint piloto, ar tiesiog nenorėjo naujoko. Bet kokiu atveju, bus geresnis benchmarkas įvertinti Schumacher greitį, nei Mazespin.
Labai džiugu matyt apsiverkusį Mazepiną, kaip čia neteisingai jį išėdė iš F1, nors toje F1 buvo tik dėl savo tėvelio, oligarcho, pakviesto į putkos oligarchų susitikimą pirmą invazijos dieną, pinigų. Nors čia Mazepin dar sąlyginiai susiturėjo ir neperspjovė dalbajobo Kvyato išstojusio kaip neteisingai skriaudžiami ruskiai dėl SiTuAcIjOs UkRaInOjE ir, kad nereiktų painioti sporto ir politikos. Anksčiau šiek tiek būdavo gaila jo, nes sezono viduryje jo vietą iš RB perėmė Verstappenas, po kurio laiko perėmė ir jo sugyventinę, o dabar kartu su ja augina ir vienintelį Kvyato vaiką. Bet ryšium su tokiais pasisakymais, visai džiugu dėl tokios SiTuAcIjOs GyVeNiMe. Tik nedžiugu kai reddituose ir kitur, šitie debilai netikėtai daug palaikymo susilaukė, kad net kaikurie pamiršo jog Mazepin yra literally žmogus šūdas. Pasikartosiu, ačiū Netflix, už F1 fanbase IQ pažeminimą trečdaliu.
Kvalifikacija 17 val., o lights out and away we go - sekmadienį 17 val. Viasat'as neužlobino, tai šiemet bus galima vėl patogiai stebėt per F1TV. Beje, subscribinus F1TV, taip pat gausit ir live timing feed su daugiau informacijos ir funkcijų. Obettačiau, jis vis tiek nėra geresnis nei
https://f1.tfeed.net/ - laikom čiurikus, kad šiemet vis dar veiktų
.