Autosportas

Balompie
Posts in topic: 4
Posts: 838
Joined: 14 Aug 2018, 09:32
Location: Kaunas

Albonas į Red Bull, o jo vietą užims Gasly.
User avatar
Ezzy
Posts in topic: 22
Posts: 510
Joined: 04 Aug 2018, 11:36
Location: Kaunas

Alonso dalyvaus 2020 Dakaro ralyje, o šturmanas Coma.
User avatar
Ezzy
Posts in topic: 22
Posts: 510
Joined: 04 Aug 2018, 11:36
Location: Kaunas

Kas stebėjot šiandien kvalifikaciją, tai matėt neblogą cirkelį pabaigoj :lol:
tai 9 iš 10 (Raikonnenas nevažiavo, nes baigė ankčiau dėl avarijos) gali gaut starto pozicijų baudas :lol:
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
User avatar
hippo
Posts in topic: 3
Posts: 4271
Joined: 05 Aug 2018, 11:54

yodawg wrote: 29 Sep 2019, 20:12...
Visai nesidomiu autotransporto priemonių sportu, bet buvo įdomu paskaityt. Čia kaip kokia tai Maria los del Barrio, todos capitulo completo.
RaMa
Posts in topic: 18
Posts: 529
Joined: 07 Aug 2018, 16:33

yodawg wrote: 29 Sep 2019, 20:12 Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

RaMa wrote: 29 Sep 2019, 20:57
yodawg wrote: 29 Sep 2019, 20:12 Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
Joa, bet tas planas praktiškai nustojo galiot kai Vettelis pats tokį startą nuo linijos padarė, kad ir be Leclerco būtų LH aplenkęs. Tai nebent būtų turėjęs pirmame posūkyje nebelenkti Leclerco, kas competitive sporte nelabai racionalu. O dėl kitos dalies, tai visiškai sutinku, kad Ferrari turi išskirtinį gebėjimą sau persišauti kojas. Realiai jau dėl nieko nekonkuruoja, nebent antros vietos individualioje įskaitoje, bet ji kaip ir niekinė. O bet tačiau, vis tiek sugeba prisikurti kosminių strategijų, kurios priveda prie telemundo presenta melodramų. Apsaugok viešpatie kokie fejerverkai nusimato, jei 2020 turės tokią pat konkurencingą mašiną kaip dabar po vasaros pertraukos ir Binotto nepasakys aiškiai kas yra nr1 ir kas nr2.
RaMa
Posts in topic: 18
Posts: 529
Joined: 07 Aug 2018, 16:33

yodawg wrote: 29 Sep 2019, 21:10
RaMa wrote: 29 Sep 2019, 20:57
yodawg wrote: 29 Sep 2019, 20:12 Toks jausmas, kad Woodwardas Ferrari vadovauja. Tokių nesąmonių nelabai pamenu per 20+ metų F1 žiūrėjimo. Liepti 4 kart pasaulio čempionui, 5 metus esančiam su komanda, kuris ir šiaip šiandien tiesiog greitesnis, 5-ame rate praleisti 21 metų vaiką į priekį, kuris dar važiuoja ta pačia strategija yra kažkas tokio. Jei kas nematė, tai trumpai, Vettel starte iš P3 legit aplenkė Hamiltoną, Leclercą ir atsiplėšė nuo pastarojo per 4 s. Tada Vetteliui štampuojant greičiausius ratus vieną po kito, Leclercas apsiverkė, kad Vettelis pasinaudojo oro maišu starte ir turėtų jį praleisti, ką Ferrari ir liepė Vetteliui padaryt. Šiam nesutikus, pirmą į boxus pakvietė Leclercą (kai įprastinė praktika, jog pirmas kviečiamas esantis aukštesnėje pozicijoje) ir papildomai 3 ratus užlaikė Vettelį su pasenusiomis padangomis, kad šis po boxų išvažiuotų už Leclerco.

Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.

Tuo pačiu norisi pridėti ant kiek Leclercas yra annoying whinny little biatch. Monzoje ignoravo komandos planą, kas turbūt būtų davę Vetteliui pole. Singapūre pats sufailino nesugebėjęs įveikti greito rato, per kurį Vettelis jį undercutino, po ko sekė visiška ašarų pakalnė apie tai kaip komanda jo nemyli. Po lenktynių supratęs kaip visa tai skambėjo, oficialiai atsiprašęs ir pažadėjęs taip nebedaryti, po savaitės laiko apsiverkė dar labiau. :clap:
tai kad medalio pusė ir kita yra. Kaip suprantu komandos taktika buvo tokia kad pavyktų dublį paimt, Leclercas suteikia Vetteliui vadinamą maišą, abu atitrūksta ir paskui susikeičia. Pats Vettelis tą sakė juk ir sutiko, kad prieš etapą jau dėl to sutarta buvo. O čia lenktynių metu imi ir sakai 'wait wait' couple more laps wait na ir įsisisuko visa karuselė. Bet čia bet kokiu atveju visa situacija parodo chaosą pas Ferrari. Sąmyšis ten isose grandyse, karma ir veikia, o Leclerc greitis netgi dar labiau, kad ir kaip keista, sumaišė viską, nes dabar turi du gerus pilotus lygiaverčius, priešingai nei mersai, ir abu tokie visur visada visaip nori būt centre.
Joa, bet tas planas praktiškai nustojo galiot kai Vettelis pats tokį startą nuo linijos padarė, kad ir be Leclerco būtų LH aplenkęs. Tai nebent būtų turėjęs pirmame posūkyje nebelenkti Leclerco, kas competitive sporte nelabai racionalu. O dėl kitos dalies, tai visiškai sutinku, kad Ferrari turi išskirtinį gebėjimą sau persišauti kojas. Realiai jau dėl nieko nekonkuruoja, nebent antros vietos individualioje įskaitoje, bet ji kaip ir niekinė. O bet tačiau, vis tiek sugeba prisikurti kosminių strategijų, kurios priveda prie telemundo presenta melodramų. Apsaugok viešpatie kokie fejerverkai nusimato, jei 2020 turės tokią pat konkurencingą mašiną kaip dabar po vasaros pertraukos ir Binotto nepasakys aiškiai kas yra nr1 ir kas nr2.
ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

RaMa wrote: 29 Sep 2019, 21:18 ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
Ta prasme, kad pajudėjimas nuo linjos buvo pakankamai geras, jog slipstreamas pradėjo veikti Vetteliui jau esant prieš Hamiltoną. Ties mažesniais greičiais (aka vos pajudėjus nuo linjos), oro maišo nauda visiškai minimali. Maždaug 1:12
RaMa
Posts in topic: 18
Posts: 529
Joined: 07 Aug 2018, 16:33

yodawg wrote: 29 Sep 2019, 21:36
RaMa wrote: 29 Sep 2019, 21:18 ta prasme? ferrari planas buvo kad aplenkt lewisą, nerizikuot ir paskui apsikeist vietomis. Pirmame posūkyje būtent tas ir įvyko, kai Leclerc spec nelaikė pozicijos, nesipriešino labai, oro maias yra ir gražiai prasilenkė taip neleisdami Lewisui net pagalvot kad abu pavyt galėtų. Pagal planą tai ir buvo tas vykdoma, o paskui apsikeist, ko Vettelis nevvykdė n ratų. Tada jau suprato, kad per daug rizikinga ir laukė pitų. Na ir tada iškart Sebo gedimas.
Ta prasme, kad pajudėjimas nuo linjos buvo pakankamai geras, jog slipstreamas pradėjo veikti Vetteliui jau esant prieš Hamiltoną. Ties mažesniais greičiais (aka vos pajudėjus nuo linjos), oro maišo nauda visiškai minimali. Maždaug 1:12
aš viską puikiai suprantu,bet visa situacija labai tricky. Tipiška ferrariška, kai įlipi į tokį š visais kampais ir iš paprasčiausios padėties prisidarai bėdų. Komandinė taktika, kurio nepaiso, t ada neaišku ar ji vapše teisinga, nes eigoje gali visko būti, antras pilotas, gedimas ir t.t. Mėsmalė visiška
User avatar
Ezzy
Posts in topic: 22
Posts: 510
Joined: 04 Aug 2018, 11:36
Location: Kaunas

jei pasiilgot
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

yodawg wrote: 29 Sep 2019, 20:12 Ryšium su tuo, kad Vettelis jau trečią kartą nuo summer break taip fucked over komandos/pačio Leclerco, nenustebčiau jei kiti metai jam būtų paskutiniai Ferrari. Tiesą sakant, nenustebčiau ir jei šie metai būtų paskutiniai, nors atsižvelgiant į kontraktų situaciją, tikimybė absoliučiai minimali. Vienintelė opcija būtų RB, bet čia reiktų, kad Ferrari sutiktų paleisti Vettelį, ir, kad RB norėtų ir išgalėtų finansiškai pasiimti jį atgal. Tuo tarpu 2021 tiek Mercedes, tiek RB, tiek galbūt su Mercedes varikliais atsigausiantys McLaren gali būti legit opcijos.
:bow-blue:
Tik panašu, kad Vetteliui išvis neliko vietos 2021 :confusion-shrug:
Balompie
Posts in topic: 4
Posts: 838
Joined: 14 Aug 2018, 09:32
Location: Kaunas

Fernando Alonso 2021 metais grįžta į Formulę-1 ir atstovaus Renault :roll:
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

Balompie wrote: 07 Jul 2020, 20:44 Fernando Alonso 2021 metais grįžta į Formulę-1 ir atstovaus Renault :roll:
Tik gaila, kad nekonkurencinga komanda ir turbūt daugiau nieko nebepasieks. Nors pagal sugebėjimus trasoje turbūt GOAT, bet už trasos ir su komandų pasirinkimu (kai dar galėjo rinktis, o ne tik kas jį paims kaip dabar) stipriai prašauta :violence-smack:
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

18 val. prasideda naujas F1 sezonas, kuris atrodo, turi potencialo būt įdomiausias nuo 2012 metų. Labai daug talking points:
  • RB su nauju Hondos varikliu atrodo greitesni nei Mercedes. Taip pat pre season testinge, Honda neturėjo praktiškai jokių techninių problemų, kas pastaruosiu metus jiems daugiasia ir trukdydavo. Čia beje visiškai Hondos klasika, sukūrę by far geriausią bolidą 2009 metams, prieš sezoną nutarė pasitraukti iš F1 ir komandą perleido Brawnui, dabar atrodo padarė geriausia power unit ir nutraukė pasitraukti iš F1 nuo kitų metų
  • Verstappen vs Hamilton dėl titulo. Čia nors persiplėšk, nenorėčiau nei Hamiltono 8 titulo, kas jį įcementuotų kaip GOAT (statistiškai), nes manau, kad to nevertas, nei Verstappeno dėl jo asmenybės. Jei bolidų pajėgumai bus apylygiai, manyčiau Verstappen laimės.
  • Ferrari atgavę tempą kovot dėl top 3, o dar šiemet turės du pilotus, ne kaip pernai su vienu teko lenktyniauti. Jei galėjai manyti, kad Vettel dėl kontrakto nepratęsimo buvo demotyvuotas, tai šiemet stebint jo rezultatus vis labiau atrodo, kad tai nebuvo ne motyvacijos trūkumas, bet labiau 'past his best'. Ferrari gavo daug kritikos dėl to, kad nepasiūlė pratęsti kontrakto, bet dabar panašu, kad sprendimas nukirpti 30 mln. EUR/metams bambagyslę buvo absoliučiai teisingas
  • Netikėtai greiti Alpha Tauri, ir su Mercedes varikliu tikėtai greiti McLaren. Realiai visas midfield arčiau lyderių ir tarp pačių mažesni skirtumai. Kadangi tiek Alpha Tauri, tiek McLaren tiek Ferrari atrodo pajėgūs kovoti dėl podiumų, manyčiau bus daug įdomesnių kovų nei pastaruosiu kelis metus.
  • Sugrįžęs Alonso, kuris pirmoj kvalifikacijoj komandos draugui Oconui įvežė 1.5 s. Šiaip biški gaila Alonso, nes kol kas atrodo Alpine būsiantys silpniausi iš vidutiniokų, belieka tikėtis, kad su 2022 taisyklių pakeitimų kažkiek šaus į viršų, nes būtų gaila matyti vieną geriausių F1 pilotų ever baigiantį karjerą antroje lentelės pusėje.
  • Perėjimai tarp komandų Danny Ric > McLaren, Vettel > Force India su Aston Martin badge, Perez > RB, Sainz > Ferrari, Russel > Merc... ai pala
  • Naujokai, Tsunoda labai gerai atrodė kvalifikacijos pirmoj daly, bet tada komanda prašovė su padangų pasirinkimu.
    M. Schumacheris formulėje. Tik gaila, kad Haas komandoje, bijau, kad daug šansų susigadinti savo karjerą visiems laikams su jais
    Nikita 'Egghead' Mazespin. Čia yra formulės gėda, bičas gavo vietą vien dėl savo tėvo pinigų, nei pagal savo asmenybę, nei vairavimo įgūdžius nevertas būtų F1. Ypač kai tiek F2 buvo labai gerų talentų kaip Illot ir Shwartzman (beje irgi rusas, tik be tiek pinigų). Tą sugebėjo įrodyti jau ir vakar kvalifikacijoje, prieš pradedant paskutinį greitą ratą, paskutiniame posukyje, aplenkęs priešais buvusius bolidus (taisyklės to nedraudžia, bet galioja džentelmenų susitarimas to nedaryti, nes sugadini kitų ratus) ir tada pačiame pirmame posūkyje apsisukęs. Beje, jo tėvukas nupirko sūnui vietą amerikiečių F1 komandoje, o mašina atrodo taip:
    Image
Ir galiausia gera naujiena, jau galima Lietuvoje legaliai įsigyti F1TV PRO, 7 dienos nemokamas trial, po to mėnesiui 8 EUR arba metams 65 EUR, puiki proga nebeduot Viasatui pinigų, kas norit legaliai stebėti.
User avatar
Tomejus
Posts in topic: 9
Posts: 473
Joined: 04 Aug 2018, 14:01
Location: Kaunas

Gaila, kad FIA to bolido išdažymo neuždraudė :think:
Pilotų sąrašas tai kaip niekad stiprus, veteranai čempionai vidutiniokuose, visos komandos arčiau mersų su red buliais apskritai galinčiais pagaliau mesti realų iššūkį mersams, visa tai žada pagaliau įdomų sezoną, o dar jei ne pandemija, turėjo būt daug labiau epinis šis sezonas su visais pasikeitimas ir nedidele revoliucija formulėj, tačiau dabar viskas atidėta kitam sezonui...
Scientist
Posts in topic: 1
Posts: 914
Joined: 11 Aug 2018, 01:03

yodawg wrote: 28 Mar 2021, 17:06Beje, jo tėvukas nupirko sūnui vietą amerikiečių F1 komandoje, o mašina atrodo taip:
Nu pirmame etape ilgai žiūrėt į šitą tragediją neteks :lol: :dance:

Koks vairuotojas toks ir debiutas
User avatar
yodawg
Posts in topic: 38
Posts: 691
Joined: 15 Sep 2018, 15:41

yodawg wrote: 28 Mar 2021, 17:06
Nikita 'Egghead' Mazespin. Čia yra formulės gėda, bičas gavo vietą vien dėl savo tėvo pinigų, nei pagal savo asmenybę, nei vairavimo įgūdžius nevertas būtų F1.
Įveikė du posūkius iki sudaužant mašiną :)
User avatar
Tomejus
Posts in topic: 9
Posts: 473
Joined: 04 Aug 2018, 14:01
Location: Kaunas

Wow, senai tokio klouno nematėm formulėj :D
pauleska
Posts in topic: 22
Posts: 1009
Joined: 06 Aug 2018, 15:16

Pirmą kartą po daug metų nusprendžiau ir aš vėl sekti F1, bet dėl to ir Netflixas kaltas :D

Šiaip rekokenduočiau imti Viaplay, gal ne iškart, o nuo rugsėjo. 10 eur./mėn, bet ten nuo rugsėjo bus Bundesliga, Čempionų lyga, kurios TV3 grupė meteko ir etc. Realiai TV3 Sport liks tik dėl EPL vertas pinigų, nes kam nereikia likusios Eurolygos, Žalgiris yra pas mus LRT
Post Reply