[Milan] Perėjimų naujienos ir gandai

Tomejus
Posts in topic: 53

Kaip Milano fanai jaučiasi nuo sezono pabaigos:
Tomejus

Pirmieji naujųjų savininkų pirkiniai: būsimas antrasis vartininkas Marco Sportiello, ateinantis dykai iš Atalantos. Ketverių metų kontraktas.
Antrasis:
Tomejus

Ašarų pakalnė šią vasarą tęsiasi, labai nelaukiau šito oficialaus patvirtinimo :( Milano atgimimo simbolis, old school guy, kas šiais laikais reta ir dar labiau prisidėjo prie meilės jam, būsima komandos legenda ir kapitonas, o galiausiai viskas baigėsi taip greit ir netikėtai. Būtų reikėję lažintis, būčiau Tonali paskutiniu įvardinęs, kuris paliks klubą.
Tonali wrote: "Today I find myself here with a mix of emotions in my heart. As you know, I have decided to embark on a new adventure and a new challenge.
I begin by thanking the club that welcomed me and gave me the opportunity to be part of this extraordinary club, which is and will always remain my home for me.
I thank those who made sure that I wore the colours of my favorite team and those who managed the situation with availability and sharing in the last few weeks.
I’ve learned a lot in these three years and I’ve found a football family among clubs, team-mates and technical staff, who have supported and guided me along my path. It is thanks to you that I have been able to improve as a footballer and as a man.
I understand that this farewell can arouse mixed emotions and it’s normal that there are when you leave a big piece of your heart, but it’s important to remember that in football, as in life, changes are sometimes a reason for growth for everyone.
Now I want to thank my people: you who, like me, carry the Rossoneri colours in your heart. I will never forget the songs of the Sud, the 19th Scudetto, all the wonderful moments shared together and the love for our Milan.
I wish you all, club and fans, the best for the future and I’m sure you will still do great things together. A warm hug, with the hope that it is not goodbye, but see you later.
Forza Milan. Sandro.”
Jeigu nebus dovanos SMS pavidale, o jos tikriausiai nebus, kredito naujoji valdžia daug neturės, jau neturi tiksliau.
Romarijas
Posts in topic: 1

Sunku suvokti šitokį sprendimą.Tai jeigu reikėjo pinigų tai tokiu atveju aukok Leao. Uždirbsi dar daugiau, iš ko liks ir investicijom. Fanai gal ir pyks bet bent jau supras. Nes dabar taip giliai rauta iš klubo sielos gelmių, kad žaizdos ilgai negis. Ir jokie Milinko Saviciai cia nepades.

Taip užmušinėt futbolo romantiką tai joptvaimat.
Šituo atveju gal nepadėjo kad Tonali toks nuoširdus vyrukas, o jei dar spaudžiamas buvo. :(